تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: نکات مهم پیرامون نرم افزار آموزش زبان فرانسه نصرت
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
اگر قصد دارید آموزش زبان فرانسه نصرت را خریداری کنید دست نگه دارید! این پست را حتما بخوانید. در این جا قصد داریم از معایب و مزایا و نحوه استفاده از زبان نصرت فرانسه برای شما بگوییم تا با چشم باز خرید کنید.

بنده و برخی از همکارانم بعد از سال ها تجربه در زمینه تدریس زبان انگلیسی و فرانسه، لازم می دانم چند تجربه شخصی و علمی را با شما زبان آموزان که قصد خرید آموزش نصرت فرانسه نسخه ۱ و ۲ و ۳ را دارید در میان بگذارم.

۱- نرم افزار آموزش زبان نصرت چه مزایایی دارد؟

اگر قرار است مجموعه آموزش نصرت را خریداری کنید احتمالا پرس و جو کرده اید و می دانید که یادگیری مکالمه فرانسوی (Conversation) نسبت به بقیه موضوعات زبان فرانسه مثل گرامر یا لغات، دشوار تر است. به همین دلیل هم هست که مجموعه آموزش زبان فرانسه نصرت، تاکید زیادی بر آموزش آسان و سریع مکالمه فرانسوی می کند. آموزش مکالمه فرانسوی در ۹۰ روز.

خب باید گفت که  در نرم افزار نصرت:

بخش عمده ای از این نرم افزار شامل جملات و کلمات کاربردی روزمره برای گردشگران، دانشجویان و شاغلان در فرانسه است که کار شما را تاحد زیادی راه می اندازد.
شرایط و موضوعات متنوعی در نرم افزار نصرت وجود دارد که به شما امکان مکالمه در طیف گسترده ای از موضوعات را می دهد (خرید، صحبت در باره آب و هوا،  بانک، اداره پست، تلفن، اینترنت، خدمات درمانی، داروخانه، وضعیت های اضطراری و…)
نرم افزار اموزش نصرت از متد خاص و جدیدی استفاده می کند.
یادگیری از طریق تمرین و تکرار (هرچقدر که دوست داشته باشید می توانید Back بزنید و دوباره تمرینات را ببینید)
قابل استفاده در موبایل و کامپیوتر (و این یعنی اینکه مرور زبان در هر زمان و مکانی ساده تر می شود)
و مزایای دیگری که در توضیحات خود مجموعه داده شده است و من از آن رد می شوم. این ها فواید و سودمندی های تایید شده و مشخص این مجموعه آموزش زبان فرانسوی هستند. اما…

۲- مشکلاتی که ممکن است بوجود بیاید؟

در کنار مزیت های نرم افزار نصرت، معایبی نیز وجود دارند که در سرتاسر اینترنت کسی به آن اشاره نمی کند! و کسی به شما نمی گوید که روش درست استفاده از مجموعه آموزش زبان نصرت چیست؟

اما من و تحقیقات انجام شده به شما می گوییم که:

وجود متن و ترجمه فارسی کنار متون فرانسوی به مثابه زهری است در مقابل یادگیری زبان فرانسه (بنابراین در موقع کار کردن با زبان نصرت، از بخش تنظیمات، ترجمه فارسی را غیر فعال کنید)
این مجموعه نرم افزاری معمولا ترجمه فارسی کلمات و جملات را هم برای شما بصورت آماده نمایش می دهد. (حتما و حتما! معانی فارسی را خودتان توسط دیکشنری پیدا کنید و در لیستی یادداشت کنید وگرنه در یادگیری زبان فرانسوی تنبل می شوید)
شاید با اعتماد کامل میتوان گفت که این آموزشگاه زبان یکی از بهترین آموزشگاه های زبان انگلیسی در کرج میباشد، که زبان انگلیسی را در سنین مختلف و در سطوح مختلف به شما آموزش میدهد.
اخذ مدارک بین المللی و همچنین برگزاری آزمون های زبان انگلیسی داخلی و بین المللی در این آموزشگاه یکی از نکاتی است که هرگز نباید از آن چشم پوشی کرد، داشتن بهترین اساتید و فضای مناسب آموزشی، بهتر یاد گیری را آسان تر میکند و آموزش زبان انگلیسی را جذاب تر. آموزشگاه زبان در کرج، اموزشگاه زبان کرج،موسسه زبان در کرج، موسسه زبان کرج،بهترین کلاس زبان در کرج، بهترین کلاس زبان کرج، بهترین آموزشگاه زبان در کرج

tlps.ir[url=http://tlps.ir/][/url]