تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: پایان درازو نشت با جراحی زیبایی شکم
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[font=BYekan]پایان درازو نشت با جراحی زیبایی شکم
[/font]







افراد زیادی هستند که با وجود انجام درازو نشت برای کوچک کردن شکمشان همچنان شکمی بزرگ با پوستی شل و آویزان دارند و با وجود اینکه رژیم های سفت و سختی می گیرند و دائم در حال ورزش کردن می باشند باز به نتیجه مطلوبی نرسیده اند . جراحی زیبایی شکم یا تامی تاک که به آن آبدومینوپلاستی نیز گفته می شود می تواند شما را از شر شکمی بزرگ و شل و پوستی آویزان در ناحیه شکم و چهلو خلاص کند و در عوض شکمی صاف و زیبا و دارای عضلات سفت و در نهایت اندامی زیبا را به شما تحویل دهد . [تصویر:  zibayishekam.jpg]
برای انجام تامی تاک یا جراحی زیبایی شکم از سلامت جسمی خود به طور کامل مطمئن شوید . جراحی زیبایی شکم برای خانم هایی که به طور متعدد باردار شده اند و شکمی شل و آویزان دارند مناسب می باشد و یز برای مردانی که وزن زیادی داشته اند و وزن خود را کم کرده اند و پوست شکم آن ها شل شده است گزینه مناسبی برای جراحی زیبایی شکم می باشند . 
جراحی زیبایی شکم یا تامی تاک برای بعضی ازافراد مناسب نمی باشند و نباید انجام دهند که در ادامه به آن ها اشار خواهیم کرد. 
خانم هایی که قصد دارند باردار شوند جراحی زیبایی شکم را به تاخیر بیاندازند به دلیل اینکه در جراحی زیبایی شکم عضلات شکم را جمع می کنند و باردار شدن و زایمان باعث خواهد شد که دوباره عضلات از هم باز شوند . 
جراحی زیبایی شکم آخرین راهکار برای کوچک کردن شکم می باشد .اگر قصد دارید کاهش وزن داشته باشید و به روش های دیگر به نتیجه مطلوب نرسیدید جراحی زیبایی شکم انجام دهید . 
در مرحله اول قبل از جراحی زیبایی شکم به یک جراح مطمئن مراجعه کنید و از عوارض ناشی از جراحی مطلع شوید و با اطمینان خاطر این عمل را انجام دهید . 
یک از عوارض شایع جراحی زیبایی شکم درد و کبودی می باشد و ممکن است قسمتی از شکم که مورد جراحی قرار گرفته است بی حس باشد . مواردی وجود دارد که بسیار نادر می باشد امل لازم است که بیمار از آن اطلاع داشته باشد که خونریزی و عفونت و یا لخته شدن خون می باشد و افرادی که دیابت دارند و یا مشکلات کبد و قلب دارند این عوارض ممکن است در آن ها بیشتر بروز کند . جای اسکار به مرور زمان کم و کمرنگ خواهد شد .و برای کمرنگ شدن آن می توان از پماد استفاده کرد .