تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: شرایط قانونی سرمایه گذاری در اسپانیا 96.7.18
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
شرایط قانونی سرمایه گذاری در اسپانیا
جبران خسارت های صاحب خانه و خاتمه دادن به مدت اجاره
اخیرا قانونی در اسپانیا مصوب شده که به صاحب خانه اجازه می دهد مدت قرار داد را در صورتیکه مستاجر نتواند هزینه اجاره را پرداخت نماید به پایان برساند. مستاجر باید در پایان هر ماه و یا هر مدت مشخص هزینه اجاره را پرداخت نماید در غیر اینصورت صاحب خانه می تواند در خصوص عدم پرداخت اجاره شکایت نماید.
در هر شرایط مستاجر نمی تواند از پرداخت اجاره سر باز بزند. همچنین در صورت نقض مدت اجاره مستاجر می توان از صاحب خانه شکایت کند . همچنین مستاجر باید دقیقا مبلغ تعیین شده را برای اجاره بها بپردازد و نمی تواند به دلایل مختلف مقداری از ان را کسر کند.
صاحب خانه پس از عقد قرار داد مسکن باید دقیقا همان ملکی که در قرارداد تعیین شده را در اختیار مستاجر قرار بدهد و نمی توان مستاجر را به مکان دیگری انتقال بدهد.
سرمایه گذاری در اسپانیا بخصوص در حوزه املاک و مستغلات برای سرمایه گذاران اینده درخشانی به همراه دارد. اما باید برای سرمایه گذاری در این حوزه با نهایت دقت در عقد قرارداده  اقدام شود. این نوشتار تنها بخشی کلی از قوانین و مقررات حاکم فعلی در حوزه املاک و مستغلات اسپانیا بود که در شرایط  مختلف و به دلایل زیادی می تواند یا این قوانین دچار تغییرات و یا تبصره هایی باشد.
برای  مطالعه ادامه مطلب به صفحه اقامت اسپانیا در سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .