تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: شرایط قانونی سرمایه گذاری در اسپانیا: شرایط اجاره
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
شرایط قانونی سرمایه گذاری در اسپانیا
شرایط اجاره
بنگاه ها و شرکت های معاملات املاک از طرف صاحبخانه کاملا مختار به مذاکره با مستاجر بوده و می توانند نتیجه را به اطلاع صاحب خانه برسانند. صاحب خانه باید به صراحت مسئولیت ها و اختیارات مستاجر را مشخص نماید.
اگر مستاجر بخواهد اجاره نامه خود را به فرد دیگری انتقال بدهد باید این موضوع را به اطلاع صاحب خانه از قبل برساند. مفاد مندرج در اجاره نامه باید توسط مستاجر جدید تا پایان اجاره به صورت کامل رعایت شود. مستاجر جدید همچنین باید تعهدات و اسناد مشابه مستاجر قبلی را تهیه و به صاحب خانه تحویل دهد.
صاحب اموال اجاره شده چه ملک مسکونی باشد و چه تجاری مسئول پرداخت مالیات بر مالک می باشد و مستاجر در این خصوص مسئولیتی نخواهد داشت. همچنین صاحب خانه هزینه های دیگر اجتماعی ملک را هم باید پرداخت نماید. البته این هزینه ها شامل هزینه های برق، گاز و تلفن نمی باشد. همچنین ممکن است صاحب خانه با مستاجر توافق نماید که میزانی از مبالغ اجتماعی و یا مالیات را مستاجر تقبل نماید.صاحب خانه همچنین نسبت به اشخاص ثالث مسئولیت دارد و باید تمامی تعهدات و مسئولیت های ملک را در زمان اجاره تعیین نماید.
برای  مطالعه ادامه مطلب به صفحه اقامت اسپانیا در سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .