تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: شرایط قانونی سرمایه گذاری در اسپانیا :
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
شرایط قانونی سرمایه گذاری در اسپانیا
سلسه مراتب تکمیل قرارداد
برای عقد قرارداد املاک و مستغلات چه مدارک و تدارکاتی نیاز است؟ چگونه تغییر نام مالک صورت می گیرد و اینکه الزماتی که باید در قرار داد دیده شود چیست؟
در اسپانیا برای نقل و انتقال اموال رسمی و منقول باید قوانین و مقررات خاصی رعایت شود. این نقل و انتقال توسط شرکت های معاملاتی انجام می شود و شعار آنها پرداخت پول نقد در ازا کلید ملک می باشد.نقل و انتقال اموال تا زمانی که نیاز به ثبت سند برای ملک باشد افراد شخص ثالث را تحت تاثیر قرار نمی دهد. انتقال سند باید در مراجع اسناد رسمی انجام شود . سند باید در اسناد رسمی ثبت شود.
دفتر اسناد رسمی باید هویت شاهدان و حاضرین و مدارک مالکیت و گواهینامه ها و اسناد مرتبط با زمین را که نشان می دهد تمامی تعهدات مالی و مالیاتی زمین انجام شده دریافت نماید.
مسائل مربوط به تغییرات شرایط آب و هوایی
دولت اسپانیا مقررات خاصی برای سیستم مالیاتی خود به منظور رعایت الزامات ملی و اتحادیه اروپا برای کاهش گاز های گلخانه های منظور کرده است. این اقدامات عبارتند از:
[list]
[*]برقراری مالیت های زیست محیطی برای جلوگیری از استفاده از سوخت های فسیلی
[*]ایجاد انگیزه های مالیاتی برای تشویق ایجاد پروژه های سودمند برای محیط زیست.
[*]الزام برای دریافت گواهینامه های مصرف بهینه انرژی در ساختمان های نو ساز .
[/list]
اما اینکه ایا قوانین مربوط به رعایت شرایط محیط زیستی و رعایت مصرف انرژی در قرارداد ها اورده می شود یا خیر  تنها خریدار یا اجاره کننده ملک موظف است گواهینامه های مصرف بهینه انرژی ساختمان را از مالک قبلی دریافت و ملاحظه نماید. اما اینکه در قرار داد این موضوعات اورده شود کاری غیر مرسوم است و نیازی به این کار نیست.
 
برای  مطالعه ادامه مطلب به صفحه اقامت اسپانیا در سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .