تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: دوربین سونی RX0 Ultra Compact
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
مشخصات دوربین سونی RX0 Ultra Compact

خروجی ویدئوی 4:2:2 UHD 4K از طریق کابل HDMI
بدنه سبک از جنس Ultra-Compact
سنسور CMOS یک اینچی و 20 مگاپیکسلی
دوربین چند منظوره Timecode-Sync
قابلیت داخلی ضبط ویدئوهای 1080p60
لنز معادل Zeiss 24 میلی متری با قطر روزنه f/4
قابلیت ضبط MP4 و XAVC-S و AVCHD
قابلیت کنترل از را دور از طریق اپلیکیشن یا کنترل VPK
قابلیت تعویض NTSC/PAL
بدنه ضدآب و ضدضربه
تکنولوژی تصویربرداری با کیفیت بالا در بدنه قوی و سبک Ultra-Compact
ضد آب، ضدضربه و ضد خردشدن
سنسور تصویر 15.3 MP RS CMOS
لنز با زاویه عریض ثابت ZEISS Tessar T* ، 24 میلی متری f/4 با سرعت عکسبرداری تا 32000/1 ثانیه و قابلیت عکسبرداری تا 16 فریم در ثانیه
قابلیت فیلم برداری در حالت صحنه آهسته تا 40 برابر کاهش سرعت و عکس پروفایل (S-Log) و خروجی 4K HDMI
کنترل چندگانه دوربین از طریق Multi-View در دو حالت اتصال بی سیم و با سیم

[تصویر:  %D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D8...%DB%8C.jpg]

توضیحاتی در مورد دوربین سونی RX0 Ultra Compact

 

دوربین سونی ضدآب و ضدضربه RX0 Ultra- Compact رونمایی شد. امروز یک روز شگفت انگیز برای شرکت سونی می باشد: شرکت سونی به طور رسمی از دوربین ضدآب و ضدضربه Sony RX0 Ultra Compact خود با سنسور 1 اینچی و 21 مگاپیکسلی به همراه لنز 24 میلی متری f/4 رونمایی کرد. قیمت آن 699،99 دلار آمریکا اعلام شده و سفارشات فروش از تاریخ 5 سپتامبر 2017 پذیرفته می شوند.

با عکسبرداری Multi-unit و Multi-view یک تصویربرداری جدید و متفاوت را تجربه خواهید کرد که مشابه هیچ دوربین دیگری که قبلا با آن کار کرده اید نمی باشد. مدل جدید Sony RX0 کیفیت تصویر RX را با Ultra-Compact با طراحی ضدآب و قوی ترکیب می کند.

برلین، 31 آگوست 2017 – شرکت سونی- پیشران در جهان در عرصه تصویربرداری دیجیتال و بزرگترین تولید کننده سنسور تصویر جهان- امروز از دوربین عکاسی جدید خود رونمایی کرد که امکاناتی کاملا جدید به دنیای تصویربرداری امروز معرفی کرده است. دوربین RX0 با نام مدل DSC-RX0، کیفیت فوق العاده تصویر سری RX سونی را با قابلیت های عکس و فیلمبرداری پیشرفته ترکیب می کند و در قالب یک مدل قدرتمند با یک بدنه Ultra-Compact عرضه می کند.

این مدل دوربین عکاسی سونی به منظور پا فراتر گذاشتن خلاقیت های فردی بر فراسوی محدودیت های فعلی طراحی شده است.

RX0 در تصویربرداری و ضبط فیلم دقیقا به همان اندازه ای که به عنوان بخشی از یک دوربین چندمنظوره برای افزایش خلاقیت مورد استفاده قرار می گرفت، در کار خود متخصص است. ابعاد کوچک و تنوع پذیری به تولیدکنندگان این امکان را می دهد که از روش های جدیدی به چالش های عکسبرداری و فیلمبرداری نزدیک شوند و در این مسیر همیشه از کیفیت بالای خروجی های آن مطمئن باشند.

با وزنی در حدود 3?9 انس و قابلیت اندازه گیری عرض و عمق و ارتفاع به ترتیب 2?38 و 1?63 و 1?19 اینچ، RX0 به ما این نکته را متذکر می شود که یک دوربین فشرده تا چه اندازه می تواند کوچک و سبک باشد. این مدل جدید هم می تواند به طور مستقل و هم به عنوان بخشی از یک مجموعه دوربین عکاسی چندمنظوره برای استفاده در شرایط مختلف آب و هوایی شامل: هوای بارانی، زیر آب، فضای محدود، هوای غبارآلود یا هر شرایط آب و هوایی دیگر مورد استفاده قرار گیرد.

 

تحریک کننده قدرت تجسم

دوربین های RX0 چندمنظوره در حالت های مختلف فیلمبرداری و ایجاد محتواهای منحصر به فرد مانند نقطه زمانی یا برش زمانی یا هر روش تولید محتوای خلاقانه دیگر می توانند مورد استفاده قرار بگیرند.

ضبط کننده رادیویی بی سیم شرکت سونی با نام FA-WRCM می تواند به طور همزمان 15 RX0 را به هم متصل کند در حالیکه اپلیکیشن موبایل PlayMemories تولید شرکت سونی امکان اتصال 5 RX0 را در حالت بی سیم با دستگاه متصل شده فراهم می کند.

عکسبرداری بی سیم با دوربین عکاسی چندمنظوره با قابلیت اتصال اضافی به واحد های RX0 به هنگام اتصال نیز در حال بررسی می باشد که با هدف رونمایی در ژانویه 2018 پیگیری می شود. برای افرادی که به دنبال یک اتصال مطمئن با سیم هستند، جعبه کنترل دوربین اخیرا تولید شده و در ژانویه 2018 رونمایی خواهد شد.

 

بسته انرژی

مدل RX0 جدید شرکت سونی دارای سنسور تصویر 15?3 MP Exmor RS CMOS و پردازشگر BIONZ X و لنز با زاویه عریض ZEISS Tessar T* ، 24 میلی متری با لنز ثابت F4 به منظور دستیابی به وضوح تصویر بالا و اعوجاج کمتر در فرمت های JPEG و RAW و تمامی فرمت های ویدئویی می باشد.

این دوربین سونی مجهز به شاتر ضداعوجاج است که می تواند تا سرعت 1/32000 ثانیه و عکسبرداری پشت سر هم تا 16 فریم در ثانیه را پشتیبانی کند که تضمین می کند حتی اشیای در حال حرکت با سرعت بالا به زیبایی و با دقت شکار می شوند. اندازه کوچک آن همچنین آن را به گزینه ای مناسب برای عکسبرداری های معمولی در خیابان و سفر تبدیل کرده است.

مدل جدید RX0 تا عمق 10 متری به تنهایی ضدآب می باشد و حتی تا عمق 100 متری به هنگام استفاده از محفظه MPK-HSR می تواند مورد استفاده قرار گیرد. این دوربین عکاسی در صورت افتادن از ارتفاع 2 متری ضد ضربه بوده و تا وزن 200 کیلوگرم را می تواند بدون خرد شدن تحمل کند. این قابلیت ها باعث می شود این مدل دوربین عکاسی در شرایط سخت عکسبرداری شامل عکسبرداری در شرایط بارانی ، غبارآلود و برفی دوام کافی داشته باشد که دوربین های معمولی و سنتی قادر به تحمل آن نیستند.

 

برتری در ضبط ویدئو

به لحاظ فیلمبرداری مدل RX0 طیف وسیعی از قابلیت های خلاقانه و قدرتمند شامل ضبط در حالت آهسته تا 960 فریم در ثانیه، خروجی 4K HDMI به یک ضبط کننده خارجی مانند MF و هماهنگ سازی فوکوس تا دستیابی به کیفیت دلخواه که باعث افزایش کنترل بر عملکرد دوربین می شود را ارائه می دهد. این دوربین عکاسی همچنین گزینه های عکس پروفایل S-Log را مشابه قابلیت های Time Code/User Bit که بسیار پرکاربرد در عکسبرداری چندمنظوره می باشند را ارائه می دهد.



طیف وسیعی از لوازم جانبی

به منظور افزایش قابلیت های بالقوه RX0 ، مجموعه گسترده ای از لوازم جانبی که روش های جدید و متفاوت عکسبرداری را پشتیبانی می کنند در دسترس می باشند. این اقلام شامل محفظه VCT-CGR1 به منظور ارتقای انعطاف پذیری، محافظ MPK-HSR1 به منظور ایجاد امکان استفاده از این دوربین تا عمق 100 متری زیر آب، محافظ کابل CPT-R1، محافظ لنز اضافی VF-SPR1، ست آداپتور فیلتر VFA-305R1، درپوش لنز و محافظ MC، پکیج باتری قابل شارژ NP-BJ1 و ست لوازم جانبی ACC-TRDCJ.

 

قیمت و در دسترس بودن

مدل جدید دوربین Compact RX0 در اکتبر 2017 به بازار عرضه خواهد شد و قیمت آن تقریبا 700 دلار آمریکا که معادل 900 دلار کانادا است ، می باشد.

 

برای خرید دوربین osmo بر روی کلمه دوربین osmo کلیک نمایید.