تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: شرایط قانونی سرمایه گذاری در اسپانیا: فرآیند ثبت املاک و مستغلات در اسپانیا
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
شرایط قانونی سرمایه گذاری در اسپانیا
فرآیند ثبت املاک و مستغلات در اسپانیا
برای ثبت نام ، تغییر مالکیت و یا خاتمه هر گونه نقل و انتقال و درگیری برای زمین ها دفتر اسناد رسمی طبق قوانین اسپانیا مسئول می باشد. پس از اینکه مقدمات کار فراهم شد مقامات مالیاتی در خصوص پرداخت تمامی هزینه های مالیاتی ضمنی موضوع انتقال و ثبت نام زمین را بررسی می کنند.
موضوع انتقال زمین باید در یک نشریه عمومی چاپ شود و در سند مالکیت ملک هم درج شود. پس از تعیین تکلیف مالکیت ملک این ملک می تواند تقسیم و به نام چند نفر هم بصورت جداگانه انتقال داده شود. تقسیم زمین نیز باید در مراجع عمومی ثبت نام و در روزنامه های عمومی چاپ شود.
اطلاعات اصلی و اسنادی که باید در نشریه چاپ شوند چه چیز هایی هستند و ایا می توان از انتشار برخی از اطلاعات سری و محرمانه در این روزنامه ها جلوگیری کرد؟
در هنگام ثبت زمین موارد زیر اتفاق می افتد:
[list]
[*]ثبت قرارداد ها و یا قطعنامه های قانونی و اداری که بر اموال و دیگر حقوق املاک و مستغلات تاثیر می گذارد
[*]ثبت تصمیمات حقوقی که ممکن است مالکیت یک فرد بر زمین را تحت الشعاع قرار دهد
[*]انواع تغییرات زمین و ملک مانند تغییرات کاربری زمین، متعلقات زمین و دیگر حقوقی که به مالک مربوط می شود.
[/list]ثبت زمین شامل موارد زیر برای هر عنوان ملک می باشد:
[list]
[*]جزئیات مالک زمین
[*]مساحت کل زمین
[*]توصیف ملک و ویژگی مربوط به ان
[*]نوع خاک
[/list]
دسترسی به اطلاعات موجود درباره زمین توسط فرد متقاضی می توان از اداره ثبت درخواست داده شود. شخص درخواست کننده اطلاعات زمین باید مالکیت حقوقی و یا حقیقی خود را نسبت به ملک با ارائه اسنادی نشان دهد.
دولت  درباره عنوان اعلام شده بریا زمین هیچ ضمانتی نمی کند. اما در قانون اسپانیا ثبت نام کنندگان عناوین زمین درباره  اطلاعاتی که ارائه نموده اند مسئول می باشند و خود ثبت نام کنندگان زمین در هنگام نقل و انتقال زمین می توانند عنوان زمین را تضمین نمایند که البته وجود چنین اختلافاتی در ثبت نام زیمن ها بسیار نادر است.
برای  مطالعه ادامه مطلب به صفحه اقامت اسپانیا در سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .