تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: سرمایه گذاری منحصر به فرد در اسپانیا
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
انواع فرصت های سرمایه گذاری در اسپانیا
فرصت سرمایه گذاری منحصر به فرد در اسپانیا
[list]
[*]ساخت هتل، خوابگاه با صبحانه : این کار نیز گردشگران را هدف قرار می دهد. شما می توانید یک هتل و یا حتی مسافرخانه با خدمات ارائه صبحانه راه اندازی نمایید. هزاران گردشگر روزانه به دنبال جایی برای اقامت در اسپانیا هستند و به همی دلیل مطمئن باشید داشتن یک هتل یا مسافرخانه ایده بسیار خوبی است. حتی سرو صبحانه هم برای هزارن گردشگر ایده بسیار خوبی است.
[*]خدمات استخدام: به منظور کمک به افرادی که به دنبال کار می گردند و همچنین شرکت هایی که به دنبال نیرو با شرایط مناسب می گردند شما می توانید یک آژانس کاریابی راه اندازی و این دو قشر را به هم معرفی نمایید و از این راه کسب درامد کنید.
[*]راه اندازی رستوران و کافه : رستوران و کافه یکی از پر طرفدار ترین مشاغل و اما رقابتی ترین شغل ها در اسپانیا می باشد.با این حال راه اندازی یک رستوران منحصر به فرد با ارائه نوع خاصی از غذاها می تواند حجم رقابت با شما را بسیار کم کند. اطمینان داشته باشید راه اندازی کافه و رستوران در صورتیکه نوع خاصی از غذا را ارائه نمایید یکی از پر سود ترین شغل های اسپانیا است.
[*]آژانس املاک : مدیریت املاک  مردم و اجاره دادن انها به سایر افرادی که به دنبال کرایه منزل هستند شغلی پول ساز در اسپانیا است
[/list]برای  مطالعه ادامه مطلب به صفحه اقامت اسپانیا در سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .
estate.sahelaftab.com
02188656892