تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: چگونه یک کسب و کار در اسپانیا راه اندازی نماییم؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
انواع فرصت های سرمایه گذاری در اسپانیا
چگونه یک کسب و کار در اسپانیا راه اندازی نماییم؟
[list]
[*]در مورد ساختار کسب و کار خود تصمیم گیری نمایید. شایع ترین ساختار های تجاری در اسپانیا عبارتند از:
[list]
[*]راه اندازی یک شرکت فردی: یعنی اینکه شما تنها مالک کسب و کار خود هستید و کار به نام شما اجرا می شود.
[*]شرکت جمعی یا اجتماعی: شامل گروهی از افراد است که با هم برای راه اندازی یک کسب و کار شراکت می کنند.
[*]شرکت سهامی: متشکل از تعدادی سهامدار می باشد که برای کاری با هم مشارکت می کنند.
[*]شرکت با مسئولیت محدود : شرکت با مسئولیت محدود معادل نوعی شرکت با همین ساختار در امریکا است. در این شرکت افراد تنها مسئولیت سرمایه خود را دارند.
[/list]
[*]شرکت و یا کسب و کار خود را به ثبت برسانید: در اسپانیا شما باید کسب و کار خود را به ثبت برسانید و زمانی که شرکت و یا کسب و کار شما به ثبت رسید شما می توانید مجوز فعالیت خود را دریافت نمایید.
[*]ثبت نام در سیستم IVA: در اسپانیا آژانسی وجود دارد که باید برای دریافت کد شناسایی کسب و کارتان، در انجا نیز کار خود را به ثبت برسانید . برای این کار حتما از مشاوران سیاحتگران ساحل آفتاب مشورت دریافت نمایید. ضمن اینکه مشاوران ساحل آفتاب به غیر از ثبت کسب و کار شما می توانند پرونده های مالیاتی و کد اقتصادی شما را به سادگی برای شما دریافت نمایند.
[*]ثبت نام در بیمه تامین اجتماعی: برای مرحله بعد باید در سیستم تامین اجتماعی اسپانیا ثبت نام و کد بیمه خود را دریافت نمایید. پس از ثبت کسب و کار و شرکت خود بخصوص اگر تعدادی نیرو نیز استخدام نمایید موظف خواهید بود که انها را هم با کد کارگاه و یا شرکت خود بیمه تامین اجتماعی کنید.
[/list]برای  مطالعه ادامه مطلب به صفحه اقامت اسپانیا در سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .
estate.sahelaftab.com
02188656892