تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ` Uninstall Master
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  f47eb351-5fcc-4011-9b7b-83f32156aec1.jpg]


Uninstall Master برنامه‌ای برای حذف اپلیکیشن‌های سیستمی است که از قبل روی گوشی نصب هستند و در حالت عادی امکان حذف آن‌ها وجود ندارد.


Uninstall Master اپلیکیشنی در زمینه‌ی مدیریت اپلیکیشن‌ها است که به‌محض اجرای آن، لیستی کامل از تمام برنامه‌های نصب‌شده در گوشی را نمایش می‌دهد و شما می‌توانید به کمک آن، اپلیکیشن‌هایی را که نیازی به آن‌ها ندارید، حذف کنید. در حالت عادی برای حذف اپلیکیشن‌ها باید به بخش تنظیمات و Application Manager بروید و به‌نوبت وارد صفحه‌ی آن‌ها شوید و گزینه‌ی Uninstall را انتخاب کنید. اما با کمک این اپلیکیشن قادر خواهید بود سریع‌تر اقدام به حذف برنامه‌ها کنید. محیط کاربری این اپلیکیشن بسیار سبک است؛ به‌طوری‌که در اجرای آن با کوچک‌ترین کندی سرعتی مواجه نخواهید شد. کار با Uninstall Master بسیار ساده است و هیچ‌گونه تنظیمات یا گزینه‌ی اضافه و گیج‌کننده‌ای در آن وجود ندارد و حتی اگر تجربه‌ی کار با چنین برنامه‌هایی نداشته باشید، به‌راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید.


[تصویر:  8b23c2c2-13f6-4e03-82e8-18ad28b6ae28.jpg]

امکان حذف یکجای اپلیکیشن‌ها از دیگر امکانات این برنامه‌ است که به همراه سایر امکانات آن، یک اپلیکیشن کامل به وجود می‌آورند. Uninstall Master قادر به پاک کردن اپلیکیشن‌های سیستمی نیز خواهد بود. شما در این برنامه‌ قادر به حذف اپلیکیشن‌های پیش‌فرض گوشی هستید که اکثرا غیر ضروری هستند و کاری جز اشغال فضای گوشی انجام نمی‌دهند. در جدیدترین به‌روزرسانی این اپلیکیشن، طراحی آن نیز رشد قابل توجهی داشته است و اکنون می‌توانید در محیطی زیبا و چشم‌نواز، در دو تب مختلف به اپلیکیشن‌های پیش‌فرض و اپلیکیشن‌هایی که بعدها نصب کرده‌‌اید، دسترسی داشته باشید.

منبع:https://www.zoomit.ir/2017/4/19/155278/uninstall-master-android-app/#