تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: انواع فرصت های سرمایه گذاری در اسپانیا
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
انواع فرصت های سرمایه گذاری در اسپانیا
پیش خرید ملک در اسپانیا دقیقاً روند معکوس و یا به اصطلاح ” مهندسی معکوس”  شده آنچه که در کشورهای توسعه می بینیم را طی می کند :
شاید دلایل اصلی خرید ملک در کشور اسپانیا یا هر کشور دارای ثبات اقتصادی خارج از چند مورد نباشد.
1- چشم انداز آینده:
خصوصاً در شهرهای با کیفیت بالای زندگی مانند ماربیا یا بارسلون محیط شهری و شهر سازی محدود می باشد و روند ساخت و ساز مانند کشور ما نیست که با تبدیل خانه های مسکونی به برج و آپارتمان فضای شهری را بصورت بالقوه  با تراکم مواجه سازند. مقصود آنست  که در این شهرها فضاهای جدید یا به اصطلاح طرح های فضاهای شهری “هادی” جدید ایجاد و به فضای شهری قدیمی الحاق می شود و به جای تراکم افزوده به محیط های قدیمی فضای شهری جدید و مدرن به شهر اضافه می شود.
2- مراتب قانونی:
همانطور که قبلاً اشاره شد مراحل قانونی ثبت یک پروژه جدید در کشور اسپانیا بسیار حساس و با دقت خارق العاده  پیش می رود...
برای  مطالعه ادامه مطلب به صفحه اقامت اسپانیا در سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .
باکو پایتخت آذربایجان یکی از شهر های پر طرفدار از نظر گردشگران می باشد.گردشگران تور باکو توجه داشته باشند که آب و هوای دارای چندین نوع آب نوع آب و هوای مختلف می باشد به صورتی که از 11 ناحیه آب و هوایی 9 گونه آب و هوای آن مربوط به آذربایجان می شود.

گردشگران تور باکو توجه داشته باشند که درجه هوای متوسط هوا در مناطق شمال و جلگه ای و همچنین قسمت شرقی کشور تا 36 درجه ی سانتی گراد تا فصل تابستان و 6 درجه سانتی گراد در فصل تابستان می رسد همچنین مسافران عزیز تور باکو بدانند که در منطقه های کوهستانی غربی تابستان درجه ی هوا به 12 و زمستان ها در این مناطق به منفی 12 درجه سانتی گراد می رسد.