تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: !!!!نحوه سرمایه گذاری در اسپانیا!!!1
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نحوه سرمایه گذاری در اسپانیا
اسپانیا فرصتی است برای سرمایه گذاران خارجی که بتوانند به منظور دستیابی به سود و امکانات فراوان در حوزه های مختلف در این کشور سرمایه گذاری نمایند.از جمله این فرصت ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:
این یک فرصت سرمایه گذاری و تجاری دیگر برای سرمایه گذاران خارجی است. اسپانیا خانه غذاهای عجیب و غریب است. در اسپانیا رستوران های زیادی وجود دارد که غذاهایی با سبک و شیوه انواع کشور های دنیا را طبخ می کنند. مردم اسپانیا عاشق تجربه غذاهای جدید هستند و این فرصت بسیار عالی برای سرمایه گذاری در این حوزه است. سرمایه گذاران می توانند در غذا و رستوران سرمایه گذاری نموده و غذاهای محلی خودشان را در این کشور به همراه نوشیدنی ها خاص خودشان به فروش ببرسانند.
علاوه بر بخش های ذکر شده در سایر بخش های دیگر نیز در کشور اسپانیا فرصت سرمایه گذاری مناسب دیده می شود که مهم ترین انها می تواند عناوین زیر باشد:
[list]
[*]هوافضا
[*]محیط زیست و منابع ابی
[*]منابع انرژی تجدید پذیر
[*]تدارکات
[*]بیو تکنولوژی
[*]داروسازی و علوم بهداشتی و پزشکی
[*]فناوری اطلاعات و ارتباطات
[/list]انگیزه های دولت اسپانیا برای سرمایه گذاران خارجی
دولت اسپانیا تسهیلات و شرایط ویژه ای برای سرمایه گذاری در این کشور فراهم نموده است که ارز آن جمله می توان به یارانه های مالی، معافیت های مالیاتی، کمک های خرید املاک و…اشاره نمود.
اسپانیا یک مقصد جهانی برای سرمایه گذاری است. سرمایه گذاران می توانند این اطمینان را داشته باشند که بازده سود بالاتری نسبت به سایر مناطق دنیا خواهند داشت اگر در این کشور و عاقلانه سرمایه گذاری نمایند...
برای  مطالعه ادامه مطلب به صفحه اقامت اسپانیا در سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .