تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: نحوه سرمایه گذاری در اسپانیا!!!!1
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نحوه سرمایه گذاری در اسپانیا
اسپانیا فرصتی است برای سرمایه گذاران خارجی که بتوانند به منظور دستیابی به سود و امکانات فراوان در حوزه های مختلف در این کشور سرمایه گذاری نمایند.از جمله این فرصت ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:
گردشگری
اسپانیا یکی از زیباترین مکان های این سیاره خاکی با آب و هوای دلپذیر ، دره های زیبا، سواحل فوق العاده و … که باعث جذب هر نوع گردشگری به این کشور می شود. فرصت های زیادی برای سرمایه گذاری خارجی در این مکان وجود دارد . سرمایه گذاران خارجی می توانند در خرید ملک سرمایه گذاری کنند  و ان را در اختیار گردشگران قرار دهند. همچنین سرمایه گذاران خارجی می توانند با ساخت هتل و یا خرید هتل، متل و مسافر خانه و ویلاهای لوکس شهری و ساحلی در متراژ های مختلف ان را برای کرایه در اختیار مسافران خارجی قرار داده و برای بازدید و گردش سرمایه گذاران در مناطق مختلف این کشور سرمایه گذاری نمایند.
در ده های اخیر اسپانیا اهد رشد فوق العاده تعداد گردشگر به کشور خود بخصوص از سمت کشور های اروپای شمالی بوده است. شرایط اقتصادی، شیوه زندگی و سلامت در اسپانیا باعث جذب این گردشگران می شود. هجوم این همه گردشگر باعث به وجود امدن فرصت های جدید کسب و کار در این کشور شده است. تامین امکانات مسکونی، سوپر مارکت های انگلیسی زبان، کتابفروشی های انگلیسی زبان، کارگاه های تعمیراتی بریا گوشی و دوربین های عکاسی و کامپیوتر و … همه می تواند به عنوان یک منبع سرمایه گذاری خارجی باشد...
برای  مطالعه ادامه مطلب به صفحه اقامت اسپانیا در سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .