تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: نحوه سرمایه گذاری در اسپانیا رشد روز افزون آمار سرمایه گذاری مستقیم خارجی در اسپانیا
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نحوه سرمایه گذاری در اسپانیا
رشد روز افزون آمار سرمایه گذاری مستقیم خارجی در اسپانیا
به تازگی اقتصاد اسپانیا به شدت رو به رشد بوده و به یکی از پویا ترین اقتصاد های موجود در سطح اتحادیه اروپا مبدل شده است. دولت اسپانیا برنامه های اقتصادی جاه طلبانه ای را برای ساخت اسپانیا به عنوان خانه قدرت اقتصادی جهان و به منظور جذب هر چه بیشتر سرمایه گذاری خارجی ارائه نموده است. امروز تولید ناخالص داخلی اسپانیا رقمی بیش از 980 میلیارد یورو را نشان می دهد و  این در حالی است که تولید ناخالص داخلی امریکا27.914 دلار می باشد. این نشان می دهد اسپانیا بالاتر از بسیاری از کشور های دنیا از نظر اقتصادی قرار گرفته است. اسپانیا به سرعت در حال ربودن قدرت از دست قدرتمندان اقتصاد سنتی دنیا مانند انگلستان، ژاپن، امریکا و المان می باشد.
روند رشد اقتصادی اسپانیا
در طول سال های گذشته اقتصاد اسپانیا به طور متوالی در حدود 4 درصد رشد داشته است. این رشد اقتصادی نسبت به سایر کشور های عضو اتحادیه اروپا یک رقم خیره کننده است. اسپانیا قسمتی از منطقه یورو است که ارز بین المللی پایداری داشته است. این کشور جزء اولین کشور هایی است که از یورو استفاده کرد. نرخ تورم رقم بسیار عالی 3 درصد را در این کشور نشان می دهد که پایین ترین نرخ تورم در اتحادیه اروپا است. این موارد نشان می دهد اسپانیا یکی از بهترین کشور ها با برترین شرایط برای سرمایه گذاری خارجی است...
برای  مطالعه ادامه مطلب به صفحه اقامت اسپانیا در سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .
???????