تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: نحوه سرمایه گذاری در اسپانیا حقایقی درباره اسپانیا
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نحوه سرمایه گذاری در اسپانیا
حقایقی درباره اسپانیا
بدون تردید اسپانیا یکی از ارکان مهم اقتصادی در اتحادیه اروپا و حتی جهان به شمار می رود. اقتصاد این کشور نهمین اقتصاد قدرتمند دنیا است و در میان پنج کشور برتر اقتصادی در قاره اروپا است. تاکید بر این نکته که اسپانیا به عنوان تولید کننده بیش از نیمی از فرصت های شغلی در اتحادیه اروپا می باشد شاید بی تاثیر در انتخاب این کشور به عنوان برترین های سرمایه گذاری نباشد.
سرمایه گذاری در کسب و کار های جدید در اسپانیا توسط سرمایه گذاران خارجی بی نظیر بوده است. سرمایه گذاران خارجی در اسپانیا به بالغ بر 4 میلیون نفر می رسند که برخی هم خواهان اقامت در این کشور هستند. سرمایه گذاران خارجی می توانند از این بازار و فرصت عالی موجود نهایت بهره را ببرند. دولت اسپانیا سیاست خارجی مناسبی برای سرمایه گذاران فراهم نموده که این خود فرصت سرمایه گذاری در این کشور را افزایش می دهد. همه سرمایه گذاران خارجی می توانند به امکانات زیر بنایی مدرن این کشور دسترسی داشته باشند. این سرمایه گذاران می توانند از موقعیت جغرافیایی و استراتژیک عالی اسپانیا نیز بهره ببرند و هیچ محدودیتی در این زمینه و حتی تبعیضی بین مردم اهلی اسپانیا و سرمکایه گذاران خارجی وجود ندارد.
اگر یک برنامه عالی کسب و کار در اسپانیا داشته باشید و یا بتوانید در این شرکت اقدام به ثبت شرکت و راه اندازی تجارت خود بکنید شما هم می توانید به عنوان یک اسپانیایی با کل اتحادیه اروپا و جهانی مرتبط با اسپانیا برای فروش و عرضه محصولات و صادرات و واردات در تعامل باشید...
برای  مطالعه ادامه مطلب به صفحه اقامت اسپانیا در سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .