تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: نحوه سرمایه گذاری در اسپانیا
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نحوه سرمایه گذاری در اسپانیا
اسپانیا  دهمین قدرت اقتصادی دنیا از نظر تولید نا خالص داخلی و  دوازدهمین کشور جهان از نقطه نظر برابری قدرت خرید می باشد . پس از اینکه در سال 2008 اقتصاد دچار بحران و انقباض شدیدی به دلیل بحران های مالی شد  ، از آن زمان به بعد یکی از کشور های اروپایی بود که سرعت رشد اقتصادی اش بسیار بالا بود . سرمایه گذاران بین المللی همواره علاقه جدیدی به سرمایه گذاری در کشور هایی که بتوانند اقتصاد خود را  در طول زمان  و با توجه به مشکلات اقتصادی همواره بازسازی نمایند دارند .   
در این مقاله به بررسی دقیق تر اقتصاد اسپانیا خواهیم پرداخت و اینکه سرمایه گذاران بین المللی چگونه در معرض سرمایه گذاری در صندوق های سرمایه گذاری اسپانیا (ETFs) و سپرده گزاری های دریافت گواهی آمریکایی (ADRs) قرار می گیرند .
اقتصاد رقابتی
اقتصاد اسپانیا در درجه اول بر خدمات (71% ) ، صنعت (14% ) ، و ساخت و ساز (10%)  متمرکز می باشد و باقی مانده رشد اقتصادی این کشور از دو حوزه کشاورزی و انرژی تامین می شود . در این بخش ها  این کشور  میزبان بسیاری از کشور های چند ملیتی بزرگ دنیا مانند  IBERDROLA بزرگترین اپراتور انرژی های تجدید پذیر در جهان  و همچنین شرکت های بزرگ مخابراتی جهان مانند Telefonica و Movistar می باشد که در بسیاری از بازار های جهانی حضور دارند .
برای  مطالعه ادامه مطلب و اطلاع از سایر فرصت های استثنایی با کارشناسان و متخصصین سیاحتگران ساحل آفتاب تماس بگیرید .
02188656891