تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: زندگی شبانه در اسپانیا
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
زندگی شبانه در اسپانیا
اسپانیا ارائه دهنده برخی از بهترین زندگی های شبانه در کل دنیا می باشد . شهر هایی مانند سویل ، بارسلون  و مادرید طیف عظیمی از رستوران ها و کافه ها را دارا می باشند .هتل های های ساحلی جنوب  اسپانیا و سواحل بالئارس بخصوص ایبیزا  بیشتر این کافه های شبانه را در خود جای داده اند . در این کشور همچنین فعالیت های ناب شبانه دیگری هم  با محبوبیت جهانی وجود دارد مانند رقص  فلامینگوها در سویل که ارزش دیدن را دارند.
گاوبازی بین ماه های اپریل تا سپتامبر  برگزار می شود و در ماه های داغ تابستان زیاد این مراسم دیده نمی شود . سویل و مادرید هم مکان هایی عالی برای تماشای گاو بازی هستند ولی با این وجود بیشتر شهر های بزرگ اسپانیا  تمایل دارند که این مراسم را داشته باشند .
سویل زندگی شبانه فوق العاده ای دارد . به غیر از اینکه شهر فلامینگو های رقصنده می باشد بیشترین تعداد کافه را به ازاء  هر شهروند نسبت به سایر شهر های اروپایی دارد .برخی از این کافه ها مانند ایسلا کارتوجا تا ساعت 7 صبح یکسره باز است و در آنجا انواع رقص با موزیک های مختلف در هوای باز بر قرار است .  رقص فلامینگو در بسیاری از سالن های شهر  برگزار می شود ولی همه این سالن ها از فلامینگو اصل سویل استفاده نمی کنند و شما باید به دقت سالن مورد نظر خود را انتخاب کنید . ای ال آرنال  در کاله ژیمنز دل انسیسو و  مرکز فرهنگی  هر دو  اجراهای بسیار خوبی را از ساعت 9 شب برگزار می کنند
برای  مطالعه ادامه مطلب و اطلاع از سایر فرصت های استثنایی با کارشناسان و متخصصین سیاحتگران ساحل آفتاب تماس بگیرید .
02188656891