تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: وضعیت ایران در مسابقات جهانی روبوکاپ ۲۰۱۷ ژاپن
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  8fa5b1c7-5f49-45c0-a163-b97124586d17.jpg]


تیم‌های ایرانی در رده‌های مختلف مسابقات جهانی روبوکاپ ۲۰۱۷، در مراحل نیمه‌نهایی مقابل رقیبانی از کانادا، ژاپن، ترکیه و آلمان پیروز شدند.



بیست‌ویکمین دوره مسابقات جهانی روبوکاپ ۲۰۱۷ که از روز پنجشنبه ۵ مردادماه سال جاری با حضور تیم‌های متعددی از دانشگاه‌ها، مدارس و آموزشگاه‌های مختلف از کشورهای مختلف دنیا در دو بخش دانش‌آموزی و دانشجویی آغاز به کار کرده است، فردا ۸ مردادماه در شهر ناگویای ژاپن پس از برگزاری مرحله‌ی نهایی به کار خود پایان می‌دهد.
در دومین روز مسابقات، در بخش بزرگ‌سال یا دانشجویی در لیگ فوتبالیست سایز کوچک، تیم MRL  دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، مدافع عنوان قهرمانی، توانست با دو برد ارزشمند به‌عنوان تیم اول از مرحله‌ی گروهی صعود کند.
در لیگ ربات‌های انسان‌نمای فوتبالیست سایز کوچک، تیم ‌ MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با نتیجه یک بر صفر آلمان را شکست داد و به مرحله‌ی حذفی راه یافت. در لیگ ربات‌های انسان‌نمای سایز بزرگ، تیم دانشگاه آزاد اسلامی ایلخچی یک بر صفر بر نماینده‌ی تایلند غلبه کرد و راهی مرحله‌ی بعدی مسابقات شد.
تیم ربات‌های فوتبالیست سایز کوچک دانشگاه صنعتی امیر کبیر در دو روز نخست این مسابقات توانست با پیروزی مقابل تیم‌هایی از کانادا، ژاپن و ترکیه و یک شکست مقابل تیم چین، به مرحله‌ی یک‌چهارم نهایی مسابقات راه پیدا کند و همچنین با شکست تیمی از ایران به مرحله‌ی نیمه‌نهایی مسابقات صعود کند.
تیم دبیرستان انرژی اتمی در بخش دانش‌آموزی به جمع هشت تیم نهایی لیگ شبیه‌ساز ۲ بعدی فوتبال راه یافت. 
در این دوره از مسابقات، تا این لحظه اولین مقام قهرمانی نهایی کاروان رباتیک ایران توسط تیم کاوش دانش در لیگ ربات‌ امدادگر دانش‌آموزی کسب شده است. این تیم از دبیرستان دانش و با حمایت هلال‌ احمر ایران در این مسابقات حضور یافته است.


منبع : http://www.mehrnews.com/news/4044084/%D8...9%86%D8%AF

#پردیس_فناوری_کیش
#ایران_در_مسابقات_جهانی-روبوکاپ2017_ژاپن