تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: سلامت و درمان در اسپانیا
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سلامت و درمان در اسپانیا
 استاندارد بهداشت و درمان دولتی و اجباری در اسپانیا بصورت کلی بسیار خوب است.کارمندان بخش درمانی اسپانیا بسیار آموزش دیده هستند . خدمات بهداشتی درمانی برای تمامی اقشار جامعه و شهروندان بصورت برابر و حتی برای افرادی که به مدت طولانی است برای شهر وندی ثبت نام کرده اند در دسترس می باشد . بهداشت و درمان خصوصی هم در همه جای اسپانیا در دسترس می باشد . دولت اسپانیا خدمات درمانی این کشور را به شدت تحت کنترل قرار داده است.
 
سیستم دولتی
سیستم خدمات درمانی دولتی اسپانیا تحت عنوان موسسه ملی بهداشت عمومی شناخته می شود . کارفرمایان باید به محض اینکه کارمندی را استخدام می کنند در هر یک از صندوق های خدمات درمانی این کشور او را ثبت نام کنند
کارمندان و کارفرمایان باید درصدی از درآمد خود ار به اداره تامین اجتماعی پرداخت نمایند که این میزان بستگی به مجیزان درآمد شما خواهد داشت . اما کارکنان هزینه پرداختی را حداکثر 25 درصد خواهند پرداخت و کارفرمایان باقی مانده یعنی 75 درصد دیگر را برای آنها پرداخت خواهند کرد . سایر افراد هم باید خودشان در اداره تامین اجتماعی ثبت نام کرده و پس از آن کارت تامین اجتماعی که کد تامین اجتماعی آنها در آن درج شده است را دریافت خواهند کرد .
برای  مطالعه ادامه مطلب و اطلاع از سایر فرصت های استثنایی با کارشناسان و متخصصین سیاحتگران ساحل آفتاب تماس بگیرید .
02188656891