تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: نکاتی در خصوص شرکت های با مسئولیت محدود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نکاتی در خصوص شرکت های با مسئولیت محدود
 
از آنجایی که اغلب افراد برای تشکیل  ثبت شرکت و تاسیس یک شخصیت حقوقی نگرانی هایی در خصوص تعهدات و مشکلات مالی احتمالی دارند قانونگذار به منظور ساده تر سازی  و ارائه راهکاری برای این افراد شرکت هایی را در قانون به تبعیت از بسیاری دیگر از کشور های دنیا منظور کردند که در آن هر فرد تنها به اندازه سرمایه خود مسئول بدهی های شرکت باشد.  این دسته از شرکت ها را شرکت های با مسئولیت محدود نام نهادند و همانند سایر کشور  ها در ایران نیز این شرکت مورد نظر و خواست عمومی واقع شد .
برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود[url=http://ssabt.com/service/%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AA-%D9%85%D8%AD%D8%AF%D9%88%D8%AF/][/url] می توان با هر موضوع و حیطه فعالیتی اقدام کرد  و نیازی هم به سرمایه اساسی و زیادی ندارد . در زیر به نکات مهم این شرکت ها اشاره خواهیم کرد .
·[font=Times New Roman]       [/font]شرکت های با مسئولیت محدود از نوع شرکت های اشخاص هستند . یعنی در این شرکت ها شخص اهمیت زیادی دارد و اعتبار افراد موسس در شرکت به عنوان یک رکن اساسی می باشد . البته تفاوت این شرکت با سایر شرکت های اشخاص در این است که در شرکت های با مسئولیت محدود  سرمایه هم همانند افراد نقش تعیین کننده ای در اعتبار و دارایی شرکت دارد . همین موضوع باعث شده تا اختلافاتی هم بین صاحبان عقیده در خصوص نوع سرمایه ای و یا اشخاص بودن شرکت ها به وجود بیاید .
 
 
برای مطالعه ادامه مطلب به وبسایت ثبت شرکت  و ثبت برند نوبل مراجعه فرمایید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید .
 تلفن :     02188770580