تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: شهر های میراث جهانی در اسپانیا
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
شهر های میراث جهانی در اسپانیا
اسپانیا در لیست میراث جهانی یونسکو در رتبه سوم جهان قرار گرفته است . کشور ما در مجموع 45 آثار جهانی یونسکو و بیش از 11 عنوان میراث معنوی را در دل خود جای داده است . این موارد شامل 15 شهر می شوند که متعلق به تمدن انسانی با ارزش هاین معماری ، هنر و فرهنگ  می باشد . هر یک از این شهر ها منحصر به فرد می باشند . همه آنها  زندگی لوکسی را پیش کش شهروندان و بازدید کنندگان هنر و معماری به عنوان جواهراتی با ارزش به اشتراک می گذارند .
 
آلکالا هنارس
قسمت قدیمی این شهر میزبان خانه کروانتس نویسنده کتاب دن کیشوت می باشد . تاریخ این خانه به قرن شانزدهم باز می گردد و نمونه ای باشکوه از  خانه کاستلینی در این دوره  می باشد . قدیمی ترین قسمت این شهر گواه محکمی است از همزیستی مسلمانان ، یهودیان و مسیحیان در خیابان های این شهر .
یونسکو 45منطقه اسپانیا را در سایت میراث جهانی خود ثبت کرده است .
 
آویلا
مردم و فرهنگ های مختلف  هنر های خود را در آثار شهری و مذهبی آویلا بر جای گذاشته اند . با این حال جذاب ترین آنها را می توان دیوار قرون وسطی ای این شهر بر شمرد که به عنوان بهترین محافظ در اروپا شناخته می شود . این منطقه غنی شده دارای 2 کیلومتر طول ، 87 برج و 9 دروازه می باشد . ساخت کلیسای جامع آویلا در قرن 12 شروع شده و این کلیسا قدیمی ترین کلیسای گوتیک در اسپانیا می باشد .
 
 
 
برای  مطالعه ادامه مطلب و اطلاع از سایر فرصت های استثنایی با کارشناسان و متخصصین سیاحتگران ساحل آفتاب تماس بگیرید .
02188656891