تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ثبت شرکت در مناطق آزاد اقتصادی چه مزیت هایی دارد ؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
ثبت شرکت در مناطق آزاد اقتصادی چه مزیت هایی دارد ؟
 
مناطق آزاد اقتصادی درگاه تبادلات کالا و خدمات هر کشور با کشور دیگر می باشد و از اهمیت زیادی برای دولت های هر کشوری برخوردار می باشد . این مناطق به منظور تسهیل تبادلات بازرگانی کالا و خدمات با شرایط آسان تر در هر کشوری به وجود می آیند و هدف دولت ها از ایجاد این مناطق هر  چند در مواردی متفاوت می باشد ولی عمدتا رشد و تعالی داخلی و کنترل تورم و توزیع عادلانه پول و سرمایه می باشد .
یکی از اهداف دولت ها پس از تاسیس این مناطق جلب نظر شرکت های داخلی و بخش خصوصی به این مناطق می باشد تا از این راه بتوانند با معرفی شرکت های مختلف و خدمات و تولیدات آنها به کشور های دیگر در حوزه صادراتی و تعاملات بازرگانی با سایر کشور ها وجهه و جایگاه خود را بالاتر برده و واردات ارز بیشتری برای کشور محقق سازند .
به همین دلیل دولت ها سعی می کنند مزایای زیادی را برای فعالان اقتصادی که تمایل داشته باشند در این مناطق فعالیت نمایند در نظر می گیرند . از طرفی هم شرکت ها و اشخاص حقوقی مختلف با ورود به این مناطق و استفاده از این مزایا می توانند به رشد و توسعه بیشتر و متعاقبا سود بالاتری نائل شوند . از آنجایی که این مناطق  به عنوان جایگاهی شناخته می شوند که در آن شرکت ها می توانند محصولات و خدمات خود را راحت تر در معرض فروش افراد و شرکت های خارجی قرار دهند و  تشریفات گمرکی کمتر ، نیروی کار ارزان تر ، امکانات گسترده تر و شرایط راحت تر اداری و ... وجود دارد شرکت های زیادی بصورت گسترده از این مناطق استقبال می کنند و به سادگی به عنوان یک شرکت معتبر که محصولات خود را به سایر شرکت ها می تواند صادر نماید شناخته می شود و طبیعتا منافع و رزومه بهتری هم کسب خواهند کرد .
مناطق آزاد تجاری محل رفت و آمد تجار و بازرگانان مختلف از سایر نقاط جهان می باشد و ورود و سرمایه گذاری در این مناطق هم بسیار ساده تر و با شرایط بهتری میسر خواهد بود . بنابر این شناخت شرکت و محصولات آن توسط این افراد به ساده ترین روش ممکن خواهد بود . تجارت در این مناطق بسیار ساده تر است و رونق زیادی را در این مناطق شاهد هستیم  که این موضوع می تواند برای رشد و توسعه شرکت بهترین گزینه باشد .
برای مطالعه ادامه مطلب به وبسایت ثبت شرکت  و ثبت برند نوبل مراجعه فرمایید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید .
 تلفن :  02188770580 
 
???????