تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: تلگرام دسکتاپ آپدیت شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  b8ebb4cf-342a-4eab-a08c-1e977b430fe2.jpg]


لحظاتی پیش نسخه دسکتاپ تلگرام به نسخه‌ی 1.1.9 آپدیت شد و امکانات جدید نسخه موبایل به همراه حالت شب (Night Mode) به آن اضافه شد.


دیروز نسخه جدید تلگرام برای موبایل منتشر شد که در آن شاهد اضافه شدن امکانات مهمی همچون دسترسی ادمین‌ها،  افزایش ظرفیت سوپرگروه‌ها، ثبت رویدادها و پراکسی داخلی بودیم. امروز نیز نسخه دسکتاپ این اپلیکیشن آپدیت شد و تعداد زیادی از ویژگی‌های جدید موبایل به آن اضافه شدند.

[font=IRANSans, Tahoma]حالت شب[/font]

[font=IRANSans, Tahoma][تصویر:  3cccb8dc-86b9-47e0-ba55-f34229ffe87e.jpg][/font]

در این نسخه گزینه ای تحت عنوان Night Mode به منوی اصلی برنامه اضافه شده است که به کمک آن می توانید حالت شب را برای تلگرام دسکتاپ فعال کنید و بدون نیاز به تغییر پوسته، از کار با برنامه در تاریکی نیز لذت ببرید.
افزایش ظرفیت سوپرگروه‌ها به ۱۰ هزار نفر
از امروز سوپرگروه‌های تلگرام می‌توانند تا ۱۰ هزار عضو را در خود جای دهند که رقمی شگفت‌انگیز است و می‌تواند کاربرد سوپرگروه‌ها را بیش از پیش افزایش دهد. امکان جستجوی اعضا نیز اضافه شده است تا بتوانید بدون محدودیت در نمایش تعداد اعضا، کاربر مورد نظرتان رو جستجو و پیدا کنید.
ثبت رویدادها و فعالیت ادمین‌ها و اعضا در کانال و سوپرگروه
توسط بخش Events که به سوپرگروه‌ها و کانال‌ها اضافه شده است، می‌توانید به گزارشی از امور انجام‌شده در ۴۸ ساعت گذشته دسترسی داشته باشید. اضافه شدن ادمین جدید، جوین شدن اعضای جدید، ترک کردن کانال توسط اعضا، تغییر عکس یا اطلاعات کانال یا سوپرگروه، ارسال یا حذف شدن یک پست، ویرایش شدن یک پست به همراه نمایش نسخه قبل از ویرایش و ... از مواردی هستند که در این بخش ثبت و ضبط می‌شوند و می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید. این ویژگی می‌تواند کمک بسیاری برای ادمین‌های یک سوپرگروه باشد تا اعضایی که اقدام به نشر مطلب اسپم و بعد از مدتی آن را حذف می‌کنند، شناسایی کنند. همچنین کانال‌هایی که چند ادمین مشغول مدیریت آن هستند، می‌توانند از این امکان استفاده کنند و برای مثال متوجه شوند که کدام ادمین مطلب خوب یا اشتباهی را منتشر کرده است.
امکان استفاده از پراکسی داخلی

[تصویر:  48625517-c200-409d-9ea1-3049d2ed6f20.jpg]

[font=IRANSans, Tahoma]تلگرام در این نسخه قابلیتی مشابه اپلیکیشن توییتر به خود اضافه کرده است که توسط آن می‌توانید به امکان تنظیم پراکسی داخلی دسترسی داشته باشید. توسط این امکان قادر خواهید بود بدون نیاز به فعال یا غیرفعال کردن‌های مکرر اپلیکیشن تغییر آی‌پی و تنها با وارد کردن یک پراکسی در برنامه، بدون محدودیت‌ از تلگرام (و شاید تماس صوتی) استفاده کنید. اگرچه این امکان در حال حاضر و به لطف دسترسی آزاد به تلگرام کاربرد چندانی نخواهد داشت؛ اما در هر صورت وجود آن بسیار مفید و کاربردی خواهد بود.
[/font]
دانلود این بروزرسانی




#تلگرام#دسکتاپ#آپدیت#حالت شب#فعالیت_ادمین‌_و_اعضا_کانال_سوپرگروه