تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: جلوگیری از ایجاد موخوره
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  ar4-3894.jpg]


همایون مژدهی آذر متخصص پوست و مو در گفت وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به این که در حقیقت مو خوره با اصطلاحی که در عام آن را به عنوان بیماری می دانند منافات دارد؛ بیان کرد: در حقیقت موخوره یک آسیب به مو است که توسط خود فرد ایجاد می شود. 
وی افزود: از جمله این آسیب ها میتوان از برس زدن بطور خشن به مو ها، استفاده از رنگ های مو بطور مکرر و آسیب به مو توسط سشوار نام برد و هیچ نوع عامل قارچی یا میکروبی در ایجاد آن نقش ندارد. 
وی تاکید کرد: برای از بین بردن مو خوره باید روش شانه زدن را اصلاح نمود به این صورت که برای شانه کردن مو ها از شانه و یا برس غیر فلزی و بطور خیلی ملایم استفاده کرد. 
این متخصص پوست و مو یادآور شد: در حقیقت موخوره  آسیبی فیزیکی به مو ها است که قیچی کردن انتهای مو ها و مصرف شامپوهای نرم کننده و حالت دهنده می تواند از ایجاد مو خوره جلوگیری کرده ودر درمان آن موثر باشد. 


[تصویر:  6315663_842.jpg]



#موخوره#کوتاه مو#[font=mj_tunisia, tahoma]آسیب به مو#[font=mj_tunisia, tahoma]برس زدن#[font=mj_tunisia, tahoma]رنگ های مو#[font=mj_tunisia, tahoma]سشوار#[font=mj_tunisia, tahoma]شامپوهای نرم [/font][/font][/font][/font][/font]
برای دریافت سوالات خود در مباحث زیبایی با ما تماس بگیرید
دکتر طامه بهترین دکتر پوست در تهران
کفی طبی
لاغری موضعی
لیزر مو
لیفتینگ با نخ
جوانسازی پوست
بهترین دکتر پوست در تهران
چه ماسکی برای موهای مجعد من؟

برای داشتن فرهای زیبا لازم است حالت ارتجاعی مو حفظ شود. برای انجام این کار ، روی ماسکی غنی از اسیدهای چرب ضروری ، موجود در روغن های گیاهی (بادام ، کتان) و کره شی ، شرط بندی کنید. آنها به آبرسانی و حفظ انعطاف پذیری مو کمک می کنند. در نتیجه ، فرهای شما چاق تر هستند. استفاده از ماسک گیهای به صرفه تر از ماسک های کارخانه ای است چراکه قیمت ماسک مو بسته بندی گران است