تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ویژگی های ویندوز 10
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[url=http://namnak.com/%D9%88%DB%8C%DA%98%DA%AF%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%88%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%88%D8%B2-10.p8684][/url]
قالب بندی بهتر صفحه:
ویندوز جدید این امکان را می دهد که به صورت هم زمان از 4 نرم افزار استفاده کنید و تمام آن ها را به صورت کامل مشاهده نمایید.در این طرح جدید، صفحه به یک مربع تقسیم می شود. ویندوز جدید هم چنین نرم افزارهایی که به طور پنهان در حال فعالیت می باشند را به کاربر اطلاع می دهد و حتی به طور هوشمند پیشنهادهایی باکار در حال انجام کاربر برای استفاده از نرم افزارها و پر کردن فضای خالی صفحه ارائه می کند.
جست وجوی سریع تر:
در ویندوز10   File Explorer   نوعی هوشمند سازدشده فایل ها و پوشه های پربازدید که اغلب به آن سر زده می شود به خاطر سپرده تا در هنگام جستجو پوشه های پربازدید را در رأس قرار دهد.با این کار جتتجوی فایل موردنظر سریعتر و راحت تر خواهد بود.
اضافه شدن دکمه ی کار:
دکمه جدیدی که در نوار وظیفه برای سودئیچ بین فایلهای بازقرار گرفته است.با استفاده از این دکمه  می توان بین دسک تاپها نیز به سرعت حرکت کرد.این کار با استفاده از دکمه Alt+Tab در نسخه های قبلی ممکن بود.
کلید ها و میان برهای جدید:
یکی دیگر از ویژگی های اضافه شده به ویندوز 10 خط فرمان قابل برنامه ریزی است که فرد می تواند با برنامه ریزی آن به صورت شخصی یک میانبر برای اجرای هر فرمانی استفاده نماید.