تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ۵ نقش عجیب و باور نکردنی که تا به حال «جانی دپ» در آن ها بازی کرده است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
در دنیای هالیوود بازیگران و هنر پیشه های زیادی وجود دارند که هر یک به واسطه حضور در فیلم های مختلف توانسته اند به شهرت دست یابند. از جمله سرشناس ترین آن ها می توان به لئوناردو دی کاپریو، مت دیمون و تام کروز اشاره نمود. اما در میان آن ها فردی حضور دارد که به خاطر بازی در نقش کاراکترهای عجیب مشهور شده است. همانطور که احتمالا حدس زده اید، ما درباره «جانی دپ» صحبت می کنیم.
جان کریستوفر «جانی» دپ دوم، بازیگر، تهیه کننده، موسیقی دان و کارگردان آمریکایی است که تا به حال وی را در آثار سینمایی بسیار زیادی مشاهده کرده ایم. جانی دپ یکی از پولساز ترین ستاره های هالیوود به شمار می رود. آقای دپ به خاطر ایفای نقش در آثار فاخری مانند «ادوارد دست قیچی» و «دزدان دریایی کارائیب» توانسته به شهرت دست یابد.
همانطور که می دانید، تا چند روز دیگر فیلم جدید وی با نام «دزدان دریایی کارائیب: مرده ها قصه نمی گویند» (Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales) روی پرده سینما ها خواهد رفت. جالب است بدانید که نقش های یاد شده تنها هنرنمایی های عجیب جانی دپ روی صحنه نیستند. روزگشت در این مقاله قصد دارد ۵ نقش عجیبی که ستاره هالیوود تا به حال در آن ها حضور داشته را به شما معرفی نماید.
سورس:سایت خبری روزگشت roozgasht.com

۵ نقش عجیب و باور نکردنی که تا به حال «جانی دپ» در آن ها بازی کرده است

[تصویر:  350191-w900.jpg]